Curiozitatea asta!

Mă tot gândeam despre ce să mai scriu pe blog….Ha ha ha! Şi ce idee mi-a venit? Să scriu despre experientă pe chat… Da! mi-am făcut cont pe 2 chaturi…

Într-o zi am făcut cont pe un chat (am zis să mă amuz puţin). Am stat maxim o oră şi jumătate, apoi am închis contul. Am dat de tot felul de oameni ciudaţi, şi fiind fată – plin de tipi. Îmi scriau încontinuu, de parcă nu au mai văzut cur şi ţâţe în viaţa lor!!! Trist, ce pot să spun! Am prmit propuneri indecente şi chiar poze cu organe… (ştiam că aşa se întâmplă pe chat, deci nu m-am panicat sau ce ştiu eu ce). Le-am închis gurile cu câte o explicaţie cred că mult prea avansată pentru creierele lor înguste. Cert e că nu m-au mai deranjat după. Am primit chiar şi “block” de la un “domn respectabil” de 18 ani…

Am dat şi de oameni care, pe lângă marea de idioţi care caută sex, sunt acolo chiar pentru a cunoaşte oameni noi… Îi găseşti şi pe ăştia, doar că trebuie să dai mai întâi de grămadă de disperaţi…

Oricum m-am amuzat copios… Mulţi m-au întrebat dacă sunt chiar eu în poza de profil, asta pentru că sunt mulţi oameni care îşi fac conturi doar pentru a face mişto de alţi oameni. Când le spuneam că sunt chiar eu în poză nu le venea să creadă… Multe persoane chiar m-au întrebat ce caut pe o astfel de aplicaţie şi le răspundeam cu un singur cuvânt: “Curiozitate!”.

L-a un moment dat, M-am plictisit de stat pe chat şi de primit tot felul de cereri şi complimente care, vă asigur, nu erau la locul lor; aşa că am închis contul şi am dezinstalat aplicaţia.

Următoarea zi am făcut cont pe altă aplicaţie. Cei drept am dat de oameni mult mai emancipaţi aici. Fără propuneri şi fără poze indecente. Am discutat cu câteva persoane despre cărţi, muzică, hobby-uri şi alte chestii, dar m-am plictisit şi de aplicaţia asta, aşa că am şters contul.

Dar acum că mă gândesc mai bine, aş mai face un cont doar pentru a face un experiment. Să fiu activă exact 10 ore şi să notez exact informaţiile: cu câte persoane am vorbit, câte persoane au vrut să vorbească cu mine, câţi mi-au trimis poze…aţi prins ideea. Deci voi reveni cu materialul scris de pe urma experimentului!!! 😀

Leave a Reply

