Experimentul “Chat”

Buuuun! Cum am spus, mă voi întoarce cu rezultatele experimentului!!!!

prepare-yourself_fb_1190180

Ieri, 28 mai 2017, am găsit o aplicaţie de chat pe store, am downloadat-o şi am instalat-o. Mi-am făcut cont şi a început nebunia!

Am pus o poză de profil cu mine, dar una mai abstractă…haha; adică machiaj şi puţin photoshop (contrast şi luminozitate, altceva nu ştiu să fac în photoshop…dar poate învăţ într-o zi).

Nici nu încărcasem poza bine şi deja aveam un like…

Să explic puţin cum funcţiona aplicaţia: pe lângă mesaje se puteau da likeuri la poze şi se puteau trimite cereri de prietenie… interesant…

Am setat ca doar prietenii să-mi poată vedea poza (întreagă mă refer), şi cum nu am acceptat nicio cerere nu vedea nimeni poza întreagă 😊 yeyy!

Am încercat să notez la fiecare oră toate schimbările produse pe chat… N-am prea reuşit pentru că am avut şi alte chestii de făcut.

La ora 13:00 am notat aşa:

Am primit 20 de mesaje dintre care am ales 5 la care am răspuns şi cred că în astea 5 am dat de toate categoriile de oameni ce le găseşti pe chat.

Am primit 30 de cereri de prietenie şi aveam deja 38 de like-uri la poza de profil.

Am dat şi de oamani cu care chiar am avut ce discuta, dar am găsit şi disperaţi.

Unul era pe chat pentru a-şi găsi o relaţie serioasă. Am aflat asta imediat ce i-am răspuns la salut… A fost cam aşa ceva:

“-Bună!

-Bună!

-Eu vreau o relaţie serioasă!”

Şi deja nu mai ştiam ce să zic… I-am scris omului că e cam aiurea să scrie din primele 2 minute ce vrea el de la viaţa mea. Părerea mea! Apoi mi-a spus că a primit multe refuzuri…Mă întreb de ce?

Nu te apuci şi intri în vorbă cu o tipă nouă pe un chat şi o iei cu relaţia deja… Ce părere crezi că îşi face persoana respectivă? Asta e, cred că unii chiar nu se gândesc. Cine ştie ce s-o fi întâmplat în viaţa lui de a recurs la chestii de genul. Oarecum mi-a părut rău pentru el dar, fratele meu!!!! Tu de ce crezi că primeşti refuzuri??? Începe şi tu o conversaţie normală…şi apoi vezi ce se poate întâmpla. Te mai şi plângi că nu găseşti pe nimeni… În nicun caz n-o să găseşti pe un chat, unde aproape toată lumea adopta un alter ego şi devin complet alte persoane. După ce i-am spus ce cred eu de abordarea lui, m-a lăsat în pace, dar nu înainte să-mi trimită numărul lui de telefon pentru a discuta pe WhatsApp. Mi-a spus că dacă vreau să-mi schimb părerea despre el să-l adaug şi să vorbim acolo…Mda!

Altul începuse direct cu propuneri. Nu tu “bună”, nu tu “ce faci?”. Direct cu ce ar face el… Mi-a trimis poze cu organe, bineînţeles….M-am luat de viaţa lui…Eu râdeam de mama focului, făceam screen shot-uri şi i le trimiteam unei prietene să radă şi ea. Chiar mi-a spus că e amuzant cum le răspund ăstora şi că am vorbele la mine.

Domnul cu pricina, îmi tot cerea să-i trimit poze. Dar nu voia poze cu faţa, să se înţeleagă! Buun! Mă amuza copios. Îi scriam să cânte la altă masă şi tot nu înţelegea. Mai cerea o dată, şi încă o dată. De parcă numai atât ştia să scrie. Bine că măcar folosea cratima unde trebuia, deci posibil să nu fi fost tocmai vreun analfabet…Cum am mai spus, alter ego!

Cu vreo 3 persoane am continuat să vorbesc de-a lungul zilei. Nu au cerut poze, nu au folosit limbaj obscen. S-au comportat ca oamenii.

Unii chiar nu au mai răspuns după ce le răspundeam la salut. Cine ştie? Probabil se aşteptau la altceva din partea mea, aşa direct câte o poză sau ceva…

La ora 14:00 am notat aşa:

Aveam 29 de mesaje, 38 de cereri de prietenie şi 48 de likeuri la poza de profil.

Încă vorbeam cu un tip care îmi trimisese mesaj de când mi-am făcut contul. Părea de treaba şi mai “normal”.

Altul îmi trimisese mesaj şi i-am răspuns, şi s-a dovedt a fi tot “normal”, adică fără propuneri şi trimis poze şi alte chestii. Am continuat să vorbesc cu acest individ până a dat-o în bară, după părerea mea… Venise vorba de plimbat prin centrul vechi al Braşovului, iar eu i-am spus că deja sunt sătulă de centru, la care el “depinde cine e lângă ţine”… Mda! Pur şi simplu urăsc afirmaţiile de genul! Adică în niciun caz nu-mi poţi bate apropo că tu ai fi acea persoană care ar trebui să fie lângă mine ca să nu mi se mai pară plictisitor centrul Braşovului. Te ştiu de 3 ore!!!! Mi-am pierdut interesul să mai duscut cu el după afirmaţia aia.

Altul care merită mentonat a fost unul care folosea apelativul “zână”. “Ce faci, zână?, de unde eşti, zână?” Am zis să glumesc şi eu puţin, oricum la toţi ce păreau mediocrii le răspundeam cu sarcasm… iar unii nu se prindeau deloc de asta….Trist! dar şi amuzant în acelaşi timp! I-am răspuns că sunt din vis, iar el a întors-o foarte frumos spunând că eu sunt tot ce visează el… M-am prăpădit de ras şi nici că a mai primit vreun rapsuns….Deşi cred că ar fi meritat o discuţie doar aşa să văd până unde ducea “visul” asta al lui…

Şi acum piesa de rezistenţă a orei 14:00…

Domnul care îmi tot cerea poze s-a întors!!! Dar de pe alt cont. Ştiam că tot el e pentru că avea aceeşi poză de profil (foarte ingenios). A cerut de 2 ori apoi a dispărut şi de pe contul asta. Şi a apărut din nou, pe alt cont (tot cu aceeaşi poză de profil). Din nou mi-a cerut să-i trimit poze (nu cu faţa, bineînţeles), şi chiar l-am întrebat din curiozitate câte conturi are. Nu a mai răspuns…

Cred că ştia doar să ceară poze… dacă îl întrebai ceva în capul lui apărea “the blue screen of death”!!!

M-am amuzat cu domnul cu pricina. Cum am spus, am dat şi de disperaţi. Dar asta a fost cel ce mi-a atras atenţia. Adică vă daţi seama ce efort a depus să-şi creeze mai multe conturi şi să se mişte aşa repede între ele? Dacă era deştept punea şi el altă poză de profil la fiecare cont, poate îl lua lumea în serios. Şi cam atât de la domnul problemă disperat după poze… N-am mai auzit de la el.

La ora 15:00 am notat aşa:

  • 53 cereri de prietenie.

În rest nimic nu s-a schimbat. Niciun disperat după poze sau cu afirmaţii aiurea. În schimb am continuat să vorbesc cu cel menţionat mai sus. Oricum o dăduse şi el în bară mai târziu. Cu afirmaţii de gen: “lasă că vii şi te încălzesc eu”, sau “să respirăm împreună în aceeaşi cameră”… Ewwwww!!!

La ora 15:30 am ieşit de pe chat, doar mai aveam şi eu problemele mele de rezolvat.

Am intrat la 17:20 să văd cum stăteam cu statistica, şi aveam 61 de cereri de prietenie. Like-urile nu l-am mai numărat că deh, am uitat să mă uit şi acolo. La fel şi cu mesajele. Le-am numărat la final.

O singură persoană mai tupeistă ce mi-a scris că sărută el ceva… bine el a folosit sintagma “pup dulce”… după ce m-am potolit din râs i-am răspuns aşa: “Ai început foarte prost băiatule”. Nu s-a lăsat! M-a întrebat apoi ce fac… L-am lăsat în amarul lui cu pupicurile lui dulci cu tot…

Am ieşit din nou de pe chat şi am intrat la 21:00. Nimic special. Nu am mai notat nimic pentru că bineînţeles am uitat, dar am statistica finală de la ora 22:00.

Mi-am propus că stau 10 ore pe chat, ca şi aplicaţie pentru a descoperi ce oameni folosesc genul acesta de aplicaţii. Şi am văzut. Şi mi-a ajuns!!!

La ora 22:00 aveam aşa:

  • 82 cereri de prietenie;
  • 49 de mesaje;
  • 9 mesaje la care am răspuns dintre care 3 au fost de la aceeaşi persoană (cea cu trimisul pozelor);
  • 99 de like-uri la poza de profil.

În concluzie, pe un chat poţi da de toţi disperaţii, dar poţi găsi persoane care au ajuns pe chat tot din curiozitate că şi tine. Te poţi amuza de ce le poate mintea unora şi de limbajul lor colorat. Mi-a ajuns! Am încercat 3 zile dintre care 2 au fost de vreo maxim 2 ore (cumulate) apoi am şters conturile. A 3-a oară am făcut acest experiment. Teoretic ar fi trebuit să-l fi închis aseară, dar m-a împins curiozitatea să nu. Verific şi acum statistica:

Ora 12:00 notez aşa:

  • 115 cereri de prietenie;
  • 59 mesaje;
  • 142 like-uri la poza de profil.

Deci dacă doriţi să vă amuzaţi intraţi pe un chat. Ca şi fată cred că vei deveni foarte populară. Ca şi tip nu ştiu, dar m-am gândit să-mi fac un cont de tip şi să văd cum vorbesc doamnele pe un chat… cine ştie? Poate într-un viitor apropiat voi face şi experimentul asta.

Menţionez că înainte să postez rezultatele experimentului am închis contul.

Leave a Reply

